Англійська мова 4 клас - nata.kosyak@gmail.com - відправляйте фото виконаних завдань на пошту, виконуйте своєчасно, відповідно до розкладу
! Починаються різні олімпіади та конкурси: бажаючі взяти участь у конкурсі Гринвіч (вартість 25 грн), принести гроші до четверга 08.10., на олімпіаду НаУрок зареєструю усіх (безкоштовно)
! Більшість дітей отримали запрошення на олімпіаду НаУрок з англійської мови (для загального тренування). Проходимо онлайн у вільний час до 20 листопада. Всі учасники отримають дипломи, за гарні результати виставлю додаткові оцінки.
Подальші завдання дивіться в електронному щоденнику nz.ua.
10.11. Музей динозаврів
Слухаємо пісню р.16 (трек 13)
Вчимо слова за темою (трек 18)
WB p. 20 -письмово (за поданою лексикою) - *обидва завдання (на високий рівень)
05.11. Продовжуємо тему.
Повторити читання пісні р.16,
- зробити запис у блозі (*та розповісти на високий рівень) WB p.19 ex.5 (про ваше відвідування концерту з родиною, можна уявити) - 5-6 речень ( використовуйте як зразок окремі речення текстів з попередніх сторінок CB p. 14-16).
При написанні використовувати минулий час (Past Simple). Пишіть прості речення, в яких має бути прямий порядок слів: підмет+ присудок+ додаток...
e.g. We had a concert last month. (My parents took me to the concert yesterday.)
03.11. Я вмію грати на різних музичних інструментах (I can play different musical instruments)
Повторити утворення V+ing
play+ing= playing
write+ ing= writing
clap+ing= clapping
WB ex.1-3 p 17- за змістом тексту (CB p. 18), який читали на минулому уроці, та на закріплення лексики виконати завдання
22.10. Читання
Працюємо над читанням та розумінням прочитаного. CB p.18 ex.1 - прочитати вірш, письмово перекласти українською мовою один зі стовпчиків (на вибір). Віршована форма перекладу за бажанням!
Виконати завдання ex. 3-4 - за змістом тексту. Підкреслити у тексті та перекласти подані слова, добрати варіанти відповідей до поданих питань.
20.10. Продовжуємо вчити тему - Past Simple, читаємо слова з голосними i, o,u
СB p. 17 - усно переглянути правила читання, зверніть увагу на читання літер igh, i, y -[ai], oa, ow, o- [ou], oo, ue, u- [u:] - слухаємо аудіо додатки №14, 15
Прочитати вірш та виділити (усно) подані правила
Для перевірки - WB p.16 -письмово - ex.2 (lesson 3) - скласти речення в минулому часі про себе з поданими словами + на правила читання (Phonics and spelling) -ex.1-2 - виділити правильне буквосполучення та скласти речення з поданими словами, теж використовуючи минулий час
13.10. На концерті
Повторити лексику на словниковий диктант (+ музичні інструменти)
Письмово виконати р. 14 (WB) - 1 обрати правильний варіант слова, пронумерувати та 2-закінчити текст поданими словами
08.10. Починаємо нову тему - Свята (будемо розбирати поряд із теперішнім часом ще й минулий)
У нас був концерт
Починаємо вчити слова CB p.14, назви музичних інструментів у зошиті, слухаємо та читаємо пісню р.16
(Письмово виконати WB p.14 - тренування нової лексики- не робити) - заміна- на усний переклад діалогу CB p.14
06.10.Підсумковий урок з теми
Домашнє завдання: письмово виконати проєкт на А4 - WB ex.4 p.13 (відповідаючи на питання вправи 3 р.13 (використати як план вашої роботи - проєкту) написати про своє харчування. Проєкт: тема + малюнок/ фото + текст